مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در بومهن

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.


توجه به نوع پیاده سازی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت از این رو مورد توجه قرار دارد که در این بخش نحوه چیدمان قفسه ها در فضاهای مختلف فروشگاه طراحی و امکان سنجی می شود و با این روش میتوان نحوه چیدمان را مشخص نمود تا بعد از ورود کالاها به مغازه یا هایپرمارکت شما، محل قرارگیری هر کدام از کالاها مشخص باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از دو دهه تجربه در صنعت قفسه بندی در ایران، بعنوان طراح، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع مختلف قفسه فروشگاه با بهترین کیفیت تولید و همچنین مطابق با آخرین است.اندارد های روز اروپا، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه میدارد. لیست قیمت قفسه فروشگاهی و انبار در صفحه مربوط به آن به صورت پیوسته ارائه می شود. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد

قفسه بندی یکی از مهمترین بخش های هر فروشگاه برای خرید است.، چون این قفسه است. که با در دسترس قرار دادن محصولات و همچنین ایجاد نظم در چیدمان آنها خرید بیشتر محصولات شما را تضمین کرده و افزایش تعداد مشتریان را به ارمغان خواهد آورد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر