فروش قفسه سوپرمارکتی در تهران

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


قفسه فلزی سوپر مارکت عموما برای سامان دهی و دسترسی راحت تر اقلام طراحی گردیده است.، قفسه سوپری علاوه بر این موارد می تواند زیبایی محیط سوپر مارکت را دوچندان کند و همچنین با قفسه فلزی سوپر مارکت می توانیم از فضایی که برای ذخیره کالاها و اقلام مورد است.فاده قرار میگیرد صرفه جویی کنیم.گروه صنعتی تجهیزات فروشگاهی پرشین صنعت آسیا تولید کننده قفسه فلزی سوپر مارکت و دیگر تجهیزات فروشگاهی با کیفیت مناسب می باشد. جهت اطلاع از قیمت و خرید قفسه سوپر مارکت به پ

فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود

به عنوان مثال یکی از بخش های که در نحوه چیدمان سوپرمارکت باید در نظر داشت، محل قرار گیری یخچال است. که با توجه به فضای مورد نیاز، باید در محل صحیحی قرار بگیرد. در بخش طراحی دکوراسیون داخلی هایپرمارکت، سایت رادان صنعت شرق انواع تصاویر چیدمان قرار دارد که می توانید آنها را مشاهده کنید.



( فروش ) های دیگر