فروش قفسه سوپرمارکتی در جنوب تهران

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


این نوع نیز مانند قفسه بندی خود ایستا یک طرفه نیاز به نصب به دیوار یا جایی دیگر نداشته و خود از طریق پایه و حفظ تعادل می تواند در میان یک فضای باز قرار بگیرد. فرق این قفسه با نوع یکطرفه آن در این است. که در دوطرف ستون های قفسه دوطرفه پانل قرار میگیرد و در دو طرف آن بایستی مسیر تردد وجود داشته باشد. به منظور است.فاده بهینه از فضاهایی که قفسه های دوطرفه چیدمان می شوند می توان از انواع شلف و سرلاین های فروشگاهی است.فاده نمود.

در هر زمان از سال محصولات فصلی را در قسمت های جلویی فروشگاه خود قرار دهید. در غیر این صورت محصولات، حتی تا بعد از فصل فروش آن‌ها باقی مانده و شما چاره‌ای جز کاهش قیمت برای فروش آن‌ها نخواهید داشت. حالت بدتر این که، مجبور شوید همه را دور بیندازید؛ بنابراین بهترین کار، نگه داشتن آن در قسمت جلویی فروشگاه برای فروش بهتر آن‌هاست.

نحوه چیدمان هایپر مارکت نقشی اساسی در برآورده کردن نیازهای روزانه مشتریان و شکل گیری فرهنگ خرید در آنها ایفا می کند. لذا بکار گیری چیدمان قفسه های سوپرمارکت بصورت مناسب و کارا در مرحله نخست و است.فاده از سیستم قفسه بندی با کیفیت و درجه یک در مرحله بعد از اهمیت بالایی در این فضاها برخوردار است..



( فروش ) های دیگر