مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در جنوب تهران

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با داشتن تجربه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع قفسه، توانسته تجهیزات هایپرمارکتی با است.انداردهای روز اروپا و کیفیتی بالا را عرضه نماید. هدف اصلی این شرکت تولیدی علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت محصولات قفسه بندی خود، ایجاد روابط متقابل پایدار و مشتری مداری در جهت توسعه کسب و کار می باشد.

انواع مختلف و گوناگون محصولات، نیاز به مدل های متفاوتی از قفسه دارند تا محصولات را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش قرار دهند. به عنوان مقال قفسه های خرده فروشی مغازه، نیازمند این هستند که محکم و بادوام، سازگار و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین قفسه های فروشگاه باید بهترین کیفیت را داشته بوده و با محصولاتی که در آنها قرار داده می شود، متناسب باشند. همچنین برای طراحی قفسه در هایپر مارکت و یا مغازه های کوچک و بزرگ باید به طرز چیدمان محصولات مختلف نیز توجه کرد تا بتوان به بهترین سطح فروش دست یافت.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از دو دهه تجربه در صنعت قفسه بندی در ایران، بعنوان طراح، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع مختلف قفسه فروشگاه با بهترین کیفیت تولید و همچنین مطابق با آخرین است.اندارد های روز اروپا، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه میدارد. لیست قیمت قفسه فروشگاهی و انبار در صفحه مربوط به آن به صورت پیوسته ارائه می شود. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر