مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در دیزین

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



استفاده از تور پیست اسکی دیزین یکی از راه‌های است.فاده راحت‌تر از امکانات دهکده دیزین است. که از طرف اکثر اسکی‌بازان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. این تورها معمولا سه روزه برگزار می‌شوند. به‌طور کلی انتخاب تور برای خانواده‌ها و اکیپ‌های دوستانه نیز مناسب است.. سه گزینه برای اقامت یک یا چند شبه در دهکده دیزین وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

نوع قرارگیری کلبه‌های شله به‌گونه‌ای است. که راه دسترسی اتومبیل به آن‌ها وجود دارد. معماری سنتی این شله‌ها هم‌خوان با فضای کوهستانی منطقه است. و با سقف شیروانی خود بسیار چشم‌نواز‌تر به نظر می‌رسند. بعضی شله‌ها بزرگ‌تر هستند و امکان اقامت حدود نفر را دارند. این کلبه‌ها به‌دلیل ترافیک بالای مسافران در آخر هفته، کمتر از دو روز رزرو اجاره داده نمی‌شوند. اگر قصد اقامت در این شله‌ها را دارید، باید چند روز پیش از مراجعه به دهکده دیزین رزرو انجام دهید. 

تله اسکی چرخشی برای است.فاده ورزشکاران حرفه‌ای است.؛ زیرا این تله سیژها به‌صورت چرخشی در ایستگاه مبدا و مقصد دور می‌زنند و برای سوار یا پیاده کردن افراد توقفی نمی‌کنند. افراد حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند حین حرکت روی این تله سیژها بنشینند یا از روی آن‌ها پیاده شوند.


به جهت جلب نظر مشتریان و کسب رضایت آنان لازم است. محصولات و اجناس فروشگاه را در بهترین حالت درون قفسه های مختلف قرار دهید تا امکان دسترسی به آنها راحت باشد. زمانی که مشتری محصول مورد نیازش را به سرعت در میان راهروهای فروشگاه میابد احساسی بهتر خواهد داشت و در نهایت به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد. است.فاده از قفسه بندی فروشگاهی مناسب، زیبا و ایمن راهکاری مطمئن برای کسب رضایت مشتریانتان خواهد بود.

شرکت بهسرما در راستای تولید تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را در سال آغاز نمود، طراحی و تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، مانند: یخچال‌های فروشگاهی و صنعتی، قفسه‌بندی فروشگاهی و تمامی ملزومات فروشگاهی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت تجهیزات فروشگاهی بهسرما محسوب می‌شود.

از جمله محصولاتی که در گروه قفسه بندی فروشگاه قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره نمود: محصولاتی از جمله میوه و سبزیجات، مجلات و محصولات چند رسانه ای، نوشیدنی ها، اسباب بازی، پوشاک و البسه، نان و شیرینی جات، فرآورده های لبنی، کنسروجات، غذاهای آماده و نیمه آماده و دیگر محصولاتی که با توجه به نیاز خود میتوانید در قفسه های فروشگاهی جای دهید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر