فروش قفسه سوپرمارکتی در رودهن

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..

رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.


شرکت تولیدی رادان صنعت شرق با دارا بودن کادری مجرب و همچنین سابقه درخشان چندین ساله خود در صنعت قفسه کشور و همچنین تولید انواع سیستم قفسه بندی، می تواند بهترین انتخاب برای راه اندازی و تجهیز مجموعه شما باشد. این شرکت با تولید انواع قفسه فروشگاه،

شرکت بهسرما در راستای تولید تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را در سال آغاز نمود، طراحی و تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، مانند: یخچال‌های فروشگاهی و صنعتی، قفسه‌بندی فروشگاهی و تمامی ملزومات فروشگاهی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت تجهیزات فروشگاهی بهسرما محسوب می‌شود.

یکی از خدمات قابل ارائه شرکت رادان صنعت شرق، ساخت، تولید و چیدمان قفسه های سوپرمارکتی می باشد که با توجه به فضای مغازه شما، در اندازه های گوناگون تولید می شود و طراحان حرفه ای ما با طراحی خلاقانه و مدرن، سعی در ارائه طرحی زیبا و در عین حال است.فاده بهینه از فضاهای خالی می نمایند.



( فروش ) های دیگر