مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در شرق تهران

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


به جهت جلب نظر مشتریان و کسب رضایت آنان لازم است. محصولات و اجناس فروشگاه را در بهترین حالت درون قفسه های مختلف قرار دهید تا امکان دسترسی به آنها راحت باشد. زمانی که مشتری محصول مورد نیازش را به سرعت در میان راهروهای فروشگاه میابد احساسی بهتر خواهد داشت و در نهایت به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد. است.فاده از قفسه بندی فروشگاهی مناسب، زیبا و ایمن راهکاری مطمئن برای کسب رضایت مشتریانتان خواهد بود.

این قفسه بندی ها برای زمانی که نمی خواهیم قفسه به دیوار نصب شود مورد است.فاده قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی دارای پایه و تعادل مناسب بوده و صرفا روی زمین کنار دیوار قرار گرفته ولی به دیوار متصل نمی شود. همانطور که از نام آن پیداست این قفسه بندی یکطرفه است..

ما به عنوان یک تیم حرفه ای طراحی، تولید و اجرای قفسه فروشگاهی و قفسه های انبار فروشگاه به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از دیوار ها به عنوان تکیه گاه قفسه های اصلی است.فاده کنید. این توصیه ما دو دلیل دارد. اولا زیبایی بیشتر فروشگاه و تاثیر روانی این امر بر ذهن مشتری. دوما است.حکام بیشتر قفسه هایی با پایه دیوار به شما امکان قراردادن اجناس سنگین تر مثل کیسه های برنج یا روغن را میدهد.  هرچقدر فروشگاه از دید مشتری پر تر دیده شود، و بیشتر برای خرید از سوپرمارکت شما ترغیب میشود. این یک اصل روانشناسی است.. به علاوه شا با است.فاده از ستون ها میتوانید قفسه های کوچکتر را بوجود بیاورید که از آن برای قرار دادن اجناس کوچکتر و سبک تر است.فاده میشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر