مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در شمال تهران

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.


توجه به نوع پیاده سازی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت از این رو مورد توجه قرار دارد که در این بخش نحوه چیدمان قفسه ها در فضاهای مختلف فروشگاه طراحی و امکان سنجی می شود و با این روش میتوان نحوه چیدمان را مشخص نمود تا بعد از ورود کالاها به مغازه یا هایپرمارکت شما، محل قرارگیری هر کدام از کالاها مشخص باشد.

از جمله محصولاتی که در گروه قفسه بندی فروشگاه قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره نمود: محصولاتی از جمله میوه و سبزیجات، مجلات و محصولات چند رسانه ای، نوشیدنی ها، اسباب بازی، پوشاک و البسه، نان و شیرینی جات، فرآورده های لبنی، کنسروجات، غذاهای آماده و نیمه آماده و دیگر محصولاتی که با توجه به نیاز خود میتوانید در قفسه های فروشگاهی جای دهید .

فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود



( مشاوره و اجرا ) های دیگر