فروش قفسه سوپرمارکتی در شهر جدید اندیشه

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .

یکی از خدمات قابل ارائه شرکت رادان صنعت شرق، ساخت، تولید و چیدمان قفسه های سوپرمارکتی می باشد که با توجه به فضای مغازه شما، در اندازه های گوناگون تولید می شود و طراحان حرفه ای ما با طراحی خلاقانه و مدرن، سعی در ارائه طرحی زیبا و در عین حال است.فاده بهینه از فضاهای خالی می نمایند.

انواع مختلف و گوناگون محصولات، نیاز به مدل های متفاوتی از قفسه دارند تا محصولات را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش قرار دهند. به عنوان مقال قفسه های خرده فروشی مغازه، نیازمند این هستند که محکم و بادوام، سازگار و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین قفسه های فروشگاه باید بهترین کیفیت را داشته بوده و با محصولاتی که در آنها قرار داده می شود، متناسب باشند. همچنین برای طراحی قفسه در هایپر مارکت و یا مغازه های کوچک و بزرگ باید به طرز چیدمان محصولات مختلف نیز توجه کرد تا بتوان به بهترین سطح فروش دست یافت.



( فروش ) های دیگر