مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در شهر جدید اندیشه

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


در انتخاب نوع قفسه ها باید به شکل محیط فروشگاه خود توجه کنید ستون های دیوار در کجا قرار گرفته اند؟ چه محصولی را میخواهید در هر طبقه قرار دهید؟ فاصله بین هر کفه یا طبقه چقدر باشد؟ آیا نیازی به پانل های پشتی قفسه دارید یا ترجیح میدهید آنها را با دیوارها جایگزین کنید؟ محافظ یا پاخور قفسه ها به چه شکل قرار بگیرند؟ چه رنگی باشند؟ قفسه ها فلزی باشند یا پلاستیکی؟ قفسه فلزی مورد نظر تا چه میزان تحمل وزن را داشته باشند؟ خب این چند نکته را در ادامه باهم بررسی میکنیم.

داشتن یک مغازه سوپرمارکت یکی از پر درآمدترین و سودآورترین سرمایه گذاری هایی است. که میتوانید داشته باشید. در این سرمایه گذاری پرسود که در میان مشاغل آزاد کمترین ریسک را دارد، داشتن قفسه بندی مناسب سوپرمارکت بسیار اهمیت دارد. چراکه مغازه هایی که معمولا برای راه اندازی یک سوپرمارکت در نظر گرفته میشوند، خیلی بزرگ نیستند. به خصوص اگر بودجه ای محدود داشته باشید و بخواهید با کمترین هزینه بیشترین سودآوری را از مغازه خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سوپر مارکت موفق با کمترین هزینه با ما همراه باشید. قفسه بندی سوپر مارکت یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی در میان تجهیزات فروشگاهی به حساب می اید. ما در

شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر