فروش قفسه سوپرمارکتی در شهر ری

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


شرکت تولیدی رادان صنعت شرق با دارا بودن کادری مجرب و همچنین سابقه درخشان چندین ساله خود در صنعت قفسه کشور و همچنین تولید انواع سیستم قفسه بندی، می تواند بهترین انتخاب برای راه اندازی و تجهیز مجموعه شما باشد. این شرکت با تولید انواع قفسه فروشگاه،

شركت صنعتی پرشين صنعت آسيا ، فعال در زمینه تولید لوازم فروشگاه های زنجیره‌ای در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد .

این نوع قفسه ها با تنوع رنگی، قابلیت تنظیم طبقات، قابلیت گذاشتن سبد در طبقات، تنظیم ارتفاع، قابلیت افزایش مقاومت کفی ها، نصب نرده برای جلوگیری از ریزش محصولات مطابق با سلایق مشتریان قابل سفارش می باشد. قفسه بندی ها را می توانیم از منظر کسب و کاری که در آن از قفسه است.فاده می شود نیز دسته بندی کنیم.



( فروش ) های دیگر