فروش قفسه سوپرمارکتی در شهر قدس

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


این قسمت، که به عنوان «دیوار قدرت» شناخته می‌شود، محلی برای نشان دادن قدرت برند فروشگاه شماست. اقلامی که را جذاب‌تر هستند (نه لزوماً محبوب‌ترین‌ها) انتخاب کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا بیشتر با آن‌ها تعامل کنند.

یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

ما به عنوان یک تیم حرفه ای طراحی، تولید و اجرای قفسه فروشگاهی و قفسه های انبار فروشگاه به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از دیوار ها به عنوان تکیه گاه قفسه های اصلی است.فاده کنید. این توصیه ما دو دلیل دارد. اولا زیبایی بیشتر فروشگاه و تاثیر روانی این امر بر ذهن مشتری. دوما است.حکام بیشتر قفسه هایی با پایه دیوار به شما امکان قراردادن اجناس سنگین تر مثل کیسه های برنج یا روغن را میدهد.  هرچقدر فروشگاه از دید مشتری پر تر دیده شود، و بیشتر برای خرید از سوپرمارکت شما ترغیب میشود. این یک اصل روانشناسی است.. به علاوه شا با است.فاده از ستون ها میتوانید قفسه های کوچکتر را بوجود بیاورید که از آن برای قرار دادن اجناس کوچکتر و سبک تر است.فاده میشود.



( فروش ) های دیگر