مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

از جمله محصولاتی که در گروه قفسه بندی فروشگاه قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره نمود: محصولاتی از جمله میوه و سبزیجات، مجلات و محصولات چند رسانه ای، نوشیدنی ها، اسباب بازی، پوشاک و البسه، نان و شیرینی جات، فرآورده های لبنی، کنسروجات، غذاهای آماده و نیمه آماده و دیگر محصولاتی که با توجه به نیاز خود میتوانید در قفسه های فروشگاهی جای دهید .

محافظ ها یا پاخور های قفسه های فروشگاهی را معمولا به رنگ قرمز انتخاب میکنند چرا که این رنگ مشتری را برای خرید بیشتر تحریک میکند. از رنگ های سرد یا خنثی است.فاده نکنید چون این کار به ضرر شما تمام میشود. نکته بعدی اینکه برای قفسه بندی های سوپرمارکت از ایمنی کافی است.فاده کنید. در فروشگاه ها کودکان رفت و آمد دارند و کوچکترین اتفاقناگوار ممکن است. کل کاسبی شما را در آن محله کساد کند. ما در پرشین صنعت در تلاشیم تا با طراحی حرفه ای و اجرای انواع قفسه سوپرمارکتی قفسه های فلزی انبار و قفسه های فلزی فروشگاهی بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر