مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


شرکت بهسرما در راستای تولید تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را در سال آغاز نمود، طراحی و تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، مانند: یخچال‌های فروشگاهی و صنعتی، قفسه‌بندی فروشگاهی و تمامی ملزومات فروشگاهی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت تجهیزات فروشگاهی بهسرما محسوب می‌شود.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در حوزه تولید و عرضه انواع قفسه، همچون قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به ویژه قفسه هایپرمارکت، آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی داخلی و خارجی فروشگاه ها و فضاهای تجاری اعم از طراحی سوپر مارکت و هایپر مارکت به مشتریان گرامی در سراسر کشور عزیزمان می باشد.

محافظ ها یا پاخور های قفسه های فروشگاهی را معمولا به رنگ قرمز انتخاب میکنند چرا که این رنگ مشتری را برای خرید بیشتر تحریک میکند. از رنگ های سرد یا خنثی است.فاده نکنید چون این کار به ضرر شما تمام میشود. نکته بعدی اینکه برای قفسه بندی های سوپرمارکت از ایمنی کافی است.فاده کنید. در فروشگاه ها کودکان رفت و آمد دارند و کوچکترین اتفاقناگوار ممکن است. کل کاسبی شما را در آن محله کساد کند. ما در پرشین صنعت در تلاشیم تا با طراحی حرفه ای و اجرای انواع قفسه سوپرمارکتی قفسه های فلزی انبار و قفسه های فلزی فروشگاهی بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر