فروش قفسه سوپرمارکتی در شهریار

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


صنایع قفسه بندی میلان عرضه کننده کلیه تجهیزات فروشگاهی از جمله است.ند فروشگاهی ، نردبان ، رگال ، رگال لباس ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید ، کالسکه خرید ، میز چک اوت ، راهبند فروشگاهی ، سبد حراجی و... با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور میباشد .

در راستای رسیدن به هدف‌های شرکت ، افزایش کیفیت و ظرفیت تولید این شرکت از مدرن‌ترین تکنولوژی تولید در ساخت محصولات خود بهره می‌برد و باور به اهمیت نقش نیروی کار متخصص دائماً در راستای رشد و توسعه نیروی انسانی گام بر می‌دارد. از محصولات شاخص بهسرما می‌توان از: 

 قیمت قفسه فلزی سوپر مارکت با توجه به مدل ، سایز و جنس آن متغییر میباشد. شما میتوانید انواع قفسه سوپر مارکت را در فروشگاه پرشین صنعت خریداری نمایید.  برای خرید و اطلاع از قیمت و خرید قفسه سوپر مارکت با فروشگاه اینترنتی پرشین صنعت تولید کننده انواع تجهیزات فروشگاهی همراه باشید.



( فروش ) های دیگر