فروش قفسه سوپرمارکتی در فیروزکوه

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.


شرکت بهسرما در راستای تولید تجهیزات فروشگاهی فعالیت خود را در سال آغاز نمود، طراحی و تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، مانند: یخچال‌های فروشگاهی و صنعتی، قفسه‌بندی فروشگاهی و تمامی ملزومات فروشگاهی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت تجهیزات فروشگاهی بهسرما محسوب می‌شود.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .

تجهیز و چیدمان قفسه های سوپرمارکت باید براساس است.انداردها و نیازهای یک فروشگاه توسط سیستم های قفسه بندی با کیفیت انجام گیرد، چرا که تمامی کالاهایی را که یک فرد در طول روز به آن نیاز دارد در زیر یک سقف جمع آوری شده و حجم بسیار زیادی از مشتریان و محصولات در تعامل با این تجهیزات فروشگاهی می باشند.



( فروش ) های دیگر