فروش قفسه سوپرمارکتی در قرچک

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با داشتن تجربه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع قفسه، توانسته تجهیزات هایپرمارکتی با است.انداردهای روز اروپا و کیفیتی بالا را عرضه نماید. هدف اصلی این شرکت تولیدی علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت محصولات قفسه بندی خود، ایجاد روابط متقابل پایدار و مشتری مداری در جهت توسعه کسب و کار می باشد.

اگر به دنبال خرید قفسه بندی سوپرمارکتی هستید باید نکاتی را رعایت کنید. ما در تولیدی پرشین صنعت آسیا انواع قفسه بندی فروشگاهی و سوپرمارکتی و انباری فروشگاه را برای شما فراهم و اجرا میکنیم اما نکته اینجاست که کدام مدل مناسب مصرف و نیاز شماست؟ آیا لازم است. از قفسه های سنگین سوپرمارکتی است.فاده کنید یا قفسه های نیمه سنگین برای شما مناسب هستند؟ کدام مدل از قفسه های فلزی برای شما مناسب است.؟ اصلا چطور باید اجناس را در قفسه ها چید؟ چطور میتوان با نحوه چیدمان فروش بالاتری داشت؟

انواع مختلف و گوناگون محصولات، نیاز به مدل های متفاوتی از قفسه دارند تا محصولات را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش قرار دهند. به عنوان مقال قفسه های خرده فروشی مغازه، نیازمند این هستند که محکم و بادوام، سازگار و همچنین مقرون به صرفه باشند. بنابراین قفسه های فروشگاه باید بهترین کیفیت را داشته بوده و با محصولاتی که در آنها قرار داده می شود، متناسب باشند. همچنین برای طراحی قفسه در هایپر مارکت و یا مغازه های کوچک و بزرگ باید به طرز چیدمان محصولات مختلف نیز توجه کرد تا بتوان به بهترین سطح فروش دست یافت.



( فروش ) های دیگر