مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در ورامین

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


این امر اجازه می‌دهد تا مشتریان با جایی که محصولات در فروشگاه شما واقع شده‌اند آشنا شده و ترتیب موارد مختلف را به ذهن بسپارند. شما می‌توانید سازماندهی فروشگاه خود را به شکل بخش‌ها و دسته‌های مختلف در نظر بگیرید، به طوری که مشتریان بتوانند با محل محصولات شما در فروشگاه آشنا شوند.

یکی از خدمات قابل ارائه شرکت رادان صنعت شرق، ساخت، تولید و چیدمان قفسه های سوپرمارکتی می باشد که با توجه به فضای مغازه شما، در اندازه های گوناگون تولید می شود و طراحان حرفه ای ما با طراحی خلاقانه و مدرن، سعی در ارائه طرحی زیبا و در عین حال است.فاده بهینه از فضاهای خالی می نمایند.

استفاده از سیستم قفسه بندی مغازه مزایای متعددی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. دسترسی راحت به کالاها توسط مشتریان، چیدمان مرتب و منظم اجناس در قفسه ها و فراهم آوردن فضای بهینه جهت ذخیره سازی محصولات برخی از این مزایا هستند. شرکت رادان صنعت شرق با داشتن سابقه ای در حدود دو دهه تولیدکننده انواع تجهیزات قفسه بندی فروشگاه از جمله قفسه مغازه می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر