مشاوره و اجرا قفسه سوپرمارکتی در چهاردانگه

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود

توجه به نوع پیاده سازی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت از این رو مورد توجه قرار دارد که در این بخش نحوه چیدمان قفسه ها در فضاهای مختلف فروشگاه طراحی و امکان سنجی می شود و با این روش میتوان نحوه چیدمان را مشخص نمود تا بعد از ورود کالاها به مغازه یا هایپرمارکت شما، محل قرارگیری هر کدام از کالاها مشخص باشد.

محصولات قفسه بندی فروشگاه در کارخانه رادان صنعت شرق یکی از بزرگترین تولیدكنندگان تجهیزات قفسه فروشگاهی با كیفیتی متمایز و در چند فاز طراحی شده که با مرور زمان و براساس بازخورد رضایت مشتریان بهبود یافته اند. توفیق ما در صنعت، رابطه مستقیم با نحوه ارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد از این رو رادان صنعت مفتخر است. كه به عنوان یکی از پیشتازان صنعت قفسه بندی در عرصه بین المللی بشمار رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر