فروش قفسه فروشگاهی در اسلامشهر

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.


شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

شرکت رادان صنعت شرق با تجربه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در صنعت و همچنین تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای ارگان ها و سازمان های دولتی و غیره، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است..جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

این نوع قفسه یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در افزایش فروش و خرید بهتر مشتریان از فروشگاه است.، زیرا هر چه محصولات شما اصولی تر و راحت تر در دید مشتریان قرار گیرد نتیجه آن چیزی جز افزایش فروش محصولات و در نتیجه افزایش تعداد مشتریان نخواهد بود.



( فروش ) های دیگر