فروش قفسه فروشگاهی در بهارستان

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید قفسه های فروشگاهی از سال آغاز نموده و  انواع قفسه های فلزی را به بازار ارائه می نماید. همچنین انواع نردبان های خانگی فلزی و آلومینیومی و انواع رگال لباس، از جمله محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

شرکت رادان صنعت شرق با تجربه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در صنعت و همچنین تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای ارگان ها و سازمان های دولتی و غیره، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است..جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( فروش ) های دیگر