فروش قفسه فروشگاهی در بومهن

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


پروژه قفسه بندی پالت راک شرکت تامین کالای قائم که از نوع قفسه پالت راک میباشد توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی پالت راک با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و قفسه بندی پالت راک انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

استفاده از سیستم قفسه بندی مناسب و اصولی در انبار سبب بهبود کیفیت و راحت تر شدن فعالیت های کارخانه ای و تولیدی بخصوص در بخش انبارداری کارخانجات و ایجاد فضای بهینه از سطح زمین شده است. که این امر بخصوص در انبارهای کارخانجات، مراکز خرید و فروشگاه ها، با اشکال مختلف و در طراحی گوناگون ساخته می شود.

شرکت آریا پویان آرنگ، از جمله شرکت های فعال در طراحی و تولید قفسه فلزی است. که با بهره مندی از ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحی و تولید انواع قفسه بندی را مطابق با است.انداردهای روز در دست داشته و قفسه های انبار و فروشگاهی را در است.حکام مناسب و ظاهری زیبا به بازار عرضه می نماید.



( فروش ) های دیگر