مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در بومهن

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


شرکت تولیدی تک قفسه، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی است. که انواع سازه های مناسب فلزی مربوط به انبار و فروشگاه را طراحی و تولید می نماید. این شرکت که دارای سابقه ده ساله در این حوزه می باشد، کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح نگاه داشته و از جدیدترین تکنیک برای عرضه و طراحی آنها است.فاده می نماید. است.حکام بالا و زیبایی این قفسه ها، آن ها را برای هر فروشگاهی مناسب می کند.

شرکت رادان صنعت شرق با تجربه یک دهه فعالیت در صنعت تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

قفسه بندی فروشگاه یک امر بدیهی و غیر قابل اجتناب است. زیرا با وجود تعداد بالای محصولات و در خواست مشتری چیدمان سنتی فروشگاه ها نمی تواند جوابگو بوده و باعث دردسرهای فراوانی برای مشتری و خود صاحب فروشگاه خواهد شد. از این رو ما به شما قفسه بندی فروشگاه را پیشنهاد می کنیم با یک قفسه بندی اصولی و مناسب می توان هم تعداد بالایی از محصولات را به نمایش گذاشت و هم باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد. قفسه های پلاستیکی گزینه ای مناسب برای است.فاده در فروشگاه های کوچک و تازه تاسیس است. زیرا بسیار مقرون به صرفه تر از قفسه فلزی بوده و هم به راحتی می توانید مقادیر زیادی از محصول را در آن جای دهید. اما توجه داشته باشید که اگر محصولی با وزن بالا موجود است. حتما از انواع قفسه بندی های دیگر است.فاده نمایید که دچار مشکل و دردسر نشوید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر