مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در تهران

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..


شرکت تولیدی و صنعتی قفسه بندی رادان صنعت شرق، از دیگر شرکت های فعال در تولید و طراحی قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و انواع پروژه های قفسه فروشگاهی و انبار را با طراحی های نوین و متنوع به اجرا درآورده است. که باعث می شود محصولات با نمایی چشم نواز در فروشگاه ها به نمایش درآید.

شرکت آریا پویان آرنگ، از جمله شرکت های فعال در طراحی و تولید قفسه فلزی است. که با بهره مندی از ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحی و تولید انواع قفسه بندی را مطابق با است.انداردهای روز در دست داشته و قفسه های انبار و فروشگاهی را در است.حکام مناسب و ظاهری زیبا به بازار عرضه می نماید.

این نوع قفسه یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در افزایش فروش و خرید بهتر مشتریان از فروشگاه است.، زیرا هر چه محصولات شما اصولی تر و راحت تر در دید مشتریان قرار گیرد نتیجه آن چیزی جز افزایش فروش محصولات و در نتیجه افزایش تعداد مشتریان نخواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر