فروش قفسه فروشگاهی در دیزین

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



درمورد پیست اسکی دیزین بهتر است. اینگونه شروع کنیم که اگر به دنبال مجهزترین پیست اسکی ایران می‌گردید، قطعاً گزینه مطلوب شما پیست دیزین تهران است. که در محدوده شهر لواسان و شمیرانات تهران واقع شده است.؛ اما سرراست‌ترین آدرس پیست دیزین تهران از جاده چالوس

بهترین مسیر دسترسی به پیست اسکی دیزین جاده چالوس است.. برای رسیدن به پیست دیزین از جاده چالوس، باید پس از عبور از هتل گچسر در ۸ کیلومتری میدان کرج، وارد خروجی ولایت رود یا همان جاده دیزین شوید. ادامه این جاده شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.

در سال زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و متخصصان این رشته، گلنگ احداث پیست چمن دیزین زده شد. این پیست به طول ۵ متر، در شمال غرب دفتر مدیریت پیست دیزین قرار دارد و تا بخش جنوبی رستوران کشیده شده است.. پیست چمن تنها پیست اسکی قابل است.فاده در فصل تابستان به شمار می‌رود. مسابقات جهانی اسکی روی چمن، تیراندازی با کمان، کایت و دوچرخه‌سواری کوهستانی در این پیست برگزار می‌شوند. پیست چمن به تله‌های مختلف مجموعه دسترسی دارد. وجود گیاهان نادر در فصل تابستان، از جذابیت‌های این پیست است..


پروژه قفسه بندی فروشگاه تارا ماركت بندرعباس که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

پروژه قفسه بندی آستان قدس رضوی مشهد که از نوع قفسه فروشگاهی میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود



( فروش ) های دیگر