مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در دیزین

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بهترین زمان برای است.فاده از مجموعه دهکده دیزین اواخر پاییز تا اواسط فصل بهار است.. با این وجود فعالیت پیست اسکی دیزین به فصل سرد محدود نمی‌شود و در فصل تابستان هم برای علاقه‌مندان به اسکی روی چمن و ورزش‌هایی چون کایت‌سواری، دوچرخه سواری کوهستانی و تیزاندازی جذاب است.. این پیست، تنها پیست اسکی در فصل تابستان است. و گردشگران زیادی در این فصل به آن مراجعه می‌کنند. بازدید از باغ گل دیزین، طبیعت زیبای کوهستان و هوای خنک آن از جذابیت‌های این منطقه در فصل تابستان است..

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.


شرکت صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از سال فعالیت در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه با بهترین کیفیت همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با دارا بودن کادری مجرب برای اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای کلیه سازمان ها و مشاغل گوناگون، سعی برآن دارد تا رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این امر سرلوحه فعالیت کارمندان و مدیران این شرکت میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با پشتوانه تجربه بیش از یک دهه در صنعت ایران زمین و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

قفسه یکطرفه کنار دیواری از انواع قفسه های فروشگاهی است. که در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ کاربرد دارد. این نوع قفسه بندی فروشگاهی به دلیل است.فاده بهینه از فضا جهت است.فاده برای قفسه بندی انبار و یا قفسه بندی فروشگاه بسیار مناسب است.. جهت اطلاعات بیشتر در مورد  



( مشاوره و اجرا ) های دیگر