فروش قفسه فروشگاهی در رباط کریم

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.


فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه با بهترین کیفیت همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با دارا بودن کادری مجرب برای اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای کلیه سازمان ها و مشاغل گوناگون و همچنین صادرات محصولات قفسه بندی خود به خارج از مرزهای ایران و اجرای سیستم های مختلف قفسه بندی در کشورهای همسایه همچون عراق، سعی برآن دارد تا رضایت کامل خریداران خود را داشته باشد.

شرکت آریا پویان آرنگ، از جمله شرکت های فعال در طراحی و تولید قفسه فلزی است. که با بهره مندی از ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحی و تولید انواع قفسه بندی را مطابق با است.انداردهای روز در دست داشته و قفسه های انبار و فروشگاهی را در است.حکام مناسب و ظاهری زیبا به بازار عرضه می نماید.



( فروش ) های دیگر