مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در رودهن

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


میزانکاران، از دیگر تولید کنندگان قفسه های فلزی و تجهیزات فروشگاهی است. که از تکنولوژی به روز شده است.فاده کرده و طراحی و تولید انواع سیستم های قفسه بندی با مونتاژی آسان را در دست گرفته است.. این سیستم قفسه بندی که دارای وزنی مناسب و امکان حمل و نقل و مونتاژ ساده است.، با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می شود.

شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

شرکت آریا پویان آرنگ، از جمله شرکت های فعال در طراحی و تولید قفسه فلزی است. که با بهره مندی از ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحی و تولید انواع قفسه بندی را مطابق با است.انداردهای روز در دست داشته و قفسه های انبار و فروشگاهی را در است.حکام مناسب و ظاهری زیبا به بازار عرضه می نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر