فروش قفسه فروشگاهی در شهر جدید اندیشه

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


پروژه قفسه بندی فروشگاه است.قبال سلیمانیه عراق که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا می تواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

شرکت دژپاد، یکی از شرکت های مطرح و با سابقه در طراحی، تولید، فروش و نصب قفسه های فلزی بوده و با تجربه شصت ساله در این حوزه فعالیت دارد. این که از بنیانگذاران سیستم انبار در کشور است.، قفسه بندی در کیفیت بالا و طراحی مهندسی شده را در دستور کار داشته و قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی را با بهره مندی از تجهیزات فنی و مهندسی شده روز دنیا طراحی و عرضه نموده است.. می توانید قفسه های ساده مشبک را در محصولات این شرکت تهیه کنید. در عین حال، تجهیز قفسه های بزرگترین انبارهای تمام اتوماتیک در صنایع بزرگ نیز از توانایی های این برند معتبر می باشد.

قفسه بندی فروشگاه یک امر بدیهی و غیر قابل اجتناب است. زیرا با وجود تعداد بالای محصولات و در خواست مشتری چیدمان سنتی فروشگاه ها نمی تواند جوابگو بوده و باعث دردسرهای فراوانی برای مشتری و خود صاحب فروشگاه خواهد شد. از این رو ما به شما قفسه بندی فروشگاه را پیشنهاد می کنیم با یک قفسه بندی اصولی و مناسب می توان هم تعداد بالایی از محصولات را به نمایش گذاشت و هم باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد. قفسه های پلاستیکی گزینه ای مناسب برای است.فاده در فروشگاه های کوچک و تازه تاسیس است. زیرا بسیار مقرون به صرفه تر از قفسه فلزی بوده و هم به راحتی می توانید مقادیر زیادی از محصول را در آن جای دهید. اما توجه داشته باشید که اگر محصولی با وزن بالا موجود است. حتما از انواع قفسه بندی های دیگر است.فاده نمایید که دچار مشکل و دردسر نشوید.



( فروش ) های دیگر