مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در شهر جدید اندیشه

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


میزانکاران، از دیگر تولید کنندگان قفسه های فلزی و تجهیزات فروشگاهی است. که از تکنولوژی به روز شده است.فاده کرده و طراحی و تولید انواع سیستم های قفسه بندی با مونتاژی آسان را در دست گرفته است.. این سیستم قفسه بندی که دارای وزنی مناسب و امکان حمل و نقل و مونتاژ ساده است.، با قیمتی رقابتی به بازار عرضه می شود.

پروژه قفسه بندی فروشگاه های زنجیره ای شهرداری مشهد که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

پروژه قفسه بندی معادن مس تكنار كاشمر که از نوع قفسه انبار میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی انبار با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر