فروش قفسه فروشگاهی در شهر ری

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.


رادان صنعت شرق با پشتکاری بیش از سال فعالیت مستمر و پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع مختلف قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن نیروهای متخصص و مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان می باشد.

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی، سعی برآن دارد که رضایت % مشتریان خود را داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

تهران دارای بیشترین تعداد هایپرمارکت و فروشگاه در کشور می باشد همین امر وجود یک نمایندگی قفسه فروشگاهی در این شهر را بیشتر نمایان می کند. تک قفسه معتبرترین مرکز فروش قفسه های فلزی در تهران ، که تمامی قفسه فلزی های مورد نیاز یک فروشگاه را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید بی واسطه انواع قفسه فروشگاهی در تهران به فروشگاه آنلاین این مرکز مراجعه نمایید و بدون صرف هزینه اضافی خرید مطمئن و سریع را انجام دهید. برای خرید قفسه مد نظر ابتدا فضای مجموعه و حجم کالا را در نظر بگیرید و سپس از انواع قفسه فروشگاهی در این مجموعه اقدام به خرید نمایید.



( فروش ) های دیگر