مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در شهر ری

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


صنایع قفسه بندی میلان عرضه کننده کلیه تجهیزات فروشگاهی از جمله است.ند فروشگاهی ، نردبان ، رگال ، رگال لباس ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید ، کالسکه خرید ، میز چک اوت ، راهبند فروشگاهی ، سبد حراجی و... با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور میباشد .

راک تهران، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که با سابقه ای بیست ساله، در این حوزه فعالیت داشته و طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه های انبار و فروشگاه را تجهیز نموده است.. است.حکام و دوام این قفسه، آن ها را مناسب نگهداری و چیدمان هر محصول و کالایی کرده و بهترین شرایط را برای نمایش محصولات، ایجاد می کند. این تجهیزات و قفسه ها، به سادگی نصب شده و با قیمتی مناسب ارائه می شود.

راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری  میباشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر