فروش قفسه فروشگاهی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


تک قفسه فرصت را مغتنم می شمارد و برای آرامش خاطر شما عزیزان پیشنهاد میکند از سایت های پرطرفدار درج آگهی همانند دیوار و شیپور و … در زمینه خرید و فروش این نوع کالاها و ابزار است.فاده ننمایید. نقص بزرگ این برنامه ها، عدم ارتباط مستقیم کاربر با فروشندگان و ضمانت اصل و نو بودن قفسه های فروشگاهی و قفسه های صنعتی انباری است..

دسته ای از این قفسه ها، یک طرفه هستند و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد. البته این قفسه ها را نصب نمی کنند بلکه قابلیت چسبیدن دارند و می توان آن ها را کنار دیوار ها به آسانی چسباند. دسته دیگر این مدل قفسه ها، دو طرفه هستند که دارای دو سمت می باشند و امکان نصب در هر مکانی را دارند. یکی دیگر از مدل های قفسه فلزی فروشگاهی، قفسه های چهار طرفه می باشند که مشتریان با وجود آن ها در فروشگاه، می توانند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

پروژه قفسه بندی معادن مس تكنار كاشمر که از نوع قفسه انبار میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی انبار با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.



( فروش ) های دیگر