مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در فیروزکوه

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت پر افتخار در صنعت ایران و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه با بهترین کیفیت همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با دارا بودن کادری مجرب برای اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای کلیه سازمان ها و مشاغل گوناگون و همچنین صادرات محصولات قفسه بندی خود به خارج از مرزهای ایران و اجرای سیستم های مختلف قفسه بندی در کشورهای همسایه همچون عراق، سعی برآن دارد تا رضایت کامل خریداران خود را داشته باشد.

همچنین با توجه به افزایش چشمگیر فروشگاه ها و هایپرمارکت های کوچک و بزرگ در کشور، نیاز مبرمی به است.فاده از سیستم های قفسه فروشگاهی دیده می شود که در بخش دیگری از محصولات رادان صنعت شرق که مرتبط با این مدل قفسه ها می باشد، تولیدات و محصولات معرفی گردیده است..

شرکت تولیدی و صنعتی قفسه بندی رادان صنعت شرق، از دیگر شرکت های فعال در تولید و طراحی قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی است. که فعالیت خود را از سال شروع کرده و انواع پروژه های قفسه فروشگاهی و انبار را با طراحی های نوین و متنوع به اجرا درآورده است. که باعث می شود محصولات با نمایی چشم نواز در فروشگاه ها به نمایش درآید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر