فروش قفسه فروشگاهی در لواسان

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.


تک قفسه بهترین مرکز خرید و فروش انواع قفسه های فروشگاهی و قفسه های صنعتی می باشد. به منظور خرید اینترنتی کافی است. ابتدا نیاز شما مشخص شود. برای انجام اینکار باید شما طول و ارتفاع مکانی رو که میخواهید قفسه بندی کنید اندازه گیری کنید.

فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید قفسه های فروشگاهی از سال آغاز نموده و  انواع قفسه های فلزی را به بازار ارائه می نماید. همچنین انواع نردبان های خانگی فلزی و آلومینیومی و انواع رگال لباس، از جمله محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

شرکت رادان صنعت شرق با تجربه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در صنعت و همچنین تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی برای ارگان ها و سازمان های دولتی و غیره، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان و خریداران خود را داشته باشد و این موهم به حمدالله تا امروز محقق گشته است..جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.



( فروش ) های دیگر