مشاوره و اجرا قفسه فروشگاهی در ورامین

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



مسجد جامع ورامین از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود که قدمت آن به دوران ایلخانی می‌رسد. در زمان سلطان محمد خدابنده، احداث این مسجد جامع آغاز می‌شود و در زمان حکومت ابوسعید بهادر، پسر او به پایان می‌رسد. اوج هنر معماری دوران ایلخانی در این مسجد به وضوح دیده می‌شود و به همین علت از مساجد شاخص ایران است.. این مسجد بنایی مستطیل شکل دارد و از جمله مساجد چهار ایوانی ایران است.. ورودی مسجد در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق ایوان‌های شرقی و غربی، به ضلع جنوبی مسجد راه می‌یابد که نمازخانه در آن واقع شده است.. هنر آجرکاری، کاشی‌کاری، گچ‌بری و سوزن‌کاری محراب این بنا از زیباترین نمونه‌های هنر معماری بعد از اسلام در ایران است.. کتیبه‌های سوره جمعه در متن و در حاشیه، کتیبه‌های کوفی از جمله کتیبه‌های تاریخی و باارزش این بنا محسوب می‌شود که دارای انواع طرح‌های اسلیمی و خط‌های عربی، کوفی و فارسی است.. از این مسجد با نام مسجد جمعه ورامین نیز یاد می‌کنند. این اثر تاریخی که در زمان شاهرخ تیموری مرمت و بازسازی شده است. در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است..

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.


پروژه قفسه بندی درایوین راک و پالت راک شرکت ایتوال دازی که از نوع قفسه پالت راک میباشد توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی پالت راک با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و قفسه بندی پالت راک انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

پروژه قفسه بندی فروشگاه است.قبال سلیمانیه عراق که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا می تواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

این نوع قفسه یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در افزایش فروش و خرید بهتر مشتریان از فروشگاه است.، زیرا هر چه محصولات شما اصولی تر و راحت تر در دید مشتریان قرار گیرد نتیجه آن چیزی جز افزایش فروش محصولات و در نتیجه افزایش تعداد مشتریان نخواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر