فروش قفسه فروشگاهی در پردیس

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


شرکت تولیدی رادان صنعت شرق با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید انواع قفسه همچون قفسه انبار ، قفسه فروشگاهی و اجرای کلیه سیستم های قفسه بندی ، سعی برآن دارد که رضایت کامل مشتریان خود را داشته باشد و این امر سرلوحه فعالیت های این شرکت میباشد.

نوین قفسه، یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که انواع قفسه پالت راک، انواع قفسه صنعتی، قفسه فروشگاهی کنار دیواری، قفسه انبار پیش ساخته و انواع است.ند فروشگاهی را در دستور کار خود داشته است.. این شرکت با بهره مندی از نیروی متخصص و با تجربه، خدمات قفسه بندی بازویی و پیچ و مهره ای را در بهترین کیفیت ارائه می کند که دارای قیمتی مناسب است..

پروژه قفسه بندی فروشگاهی تجهیز فروشگاه اتکا مشهد که از نوع قفسه فروشگاهی میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.



( فروش ) های دیگر