فروش قفسه فروشگاهی در چهاردانگه

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


تک قفسه فرصت را مغتنم می شمارد و برای آرامش خاطر شما عزیزان پیشنهاد میکند از سایت های پرطرفدار درج آگهی همانند دیوار و شیپور و … در زمینه خرید و فروش این نوع کالاها و ابزار است.فاده ننمایید. نقص بزرگ این برنامه ها، عدم ارتباط مستقیم کاربر با فروشندگان و ضمانت اصل و نو بودن قفسه های فروشگاهی و قفسه های صنعتی انباری است..

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با پشتوانه تجربه بیش از یک دهه در صنعت ایران زمین و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید قفسه های فروشگاهی از سال آغاز نموده و  انواع قفسه های فلزی را به بازار ارائه می نماید. همچنین انواع نردبان های خانگی فلزی و آلومینیومی و انواع رگال لباس، از جمله محصولات تولیدی این شرکت می باشد.



( فروش ) های دیگر