مشاوره و اجرا قفسه فلزی در اسلامشهر

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

سفیر سابق دولت آمریکا در سازمان ملل که اخیرا نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال را اعلام کرد، در سخنرانی به مناسبت شروع کارزار انتخاباتی‌اش عملا سلامت عقلی جو بایدن رئیس جمهوری ۸ ساله فعلی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ساله آمر&#;


قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است. که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است.. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند است.فاده می شود.

قفسه بندی فروشگاهی به دلیل دارا بودن رنگ و شکل زیبا، مناسب برای است.فاده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و  مراکز خرده فروشی است.. علاوه بر موارد بیان شده، گاهی از این قفسه فلزی در مراکزی که فروش به صورت عمده انجام می گیرد نیز است.فاده خواهد شد.

یکی از بزرگ ترین فواید است.فاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در حجم برای محیط های کم جا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید. است.فاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر