فروش قفسه فلزی در بهارستان

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد است.فاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند. سایر الزامات است.اندارد قفسه بر اساس برنامه و مکان شما متفاوت است.. به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید است.انداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند. هر قفسه ذخیره سازی برای است.فاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای است.انداردهای FDA باشد.

 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.

با است.فاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید. این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است..



( فروش ) های دیگر