مشاوره و اجرا قفسه فلزی در بهارستان

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


یکی از مهمترین مزایای نصب قفسه بندی صنعتی است.فاده از حداکثر فضای موجود در آن مکان است.. یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی دسترسی سریع به کالای انبار شده می باشد؛ زیرا با قفسه های صنعتی می توان تمام کالا ها را به طور مرتب دسته بندی کرده و در گروه های جداگانه گذاشت تا دسترسی به آن راحت تر باشد. ایجاد نظم بین مکان های کالاهای انبار شده یک زیبایی خاص را به انبار شما می بخشد و این می تواند یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی باشد.

برای موارد کوچک ، سیستم Bin راهی عالی برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی شما است.. سطل ها را می توان به عنوان لوازم جانبی قفسه سیمی است.فاده کرد. سیستم های      binو wire امکان ذخیره سازی اقلام کوچکتر و سطل های قابل جابجایی را برای بازیابی و حرکت سریع فراهم می کند. سیستم های سطل نیز دارای واحدهای مستقل هستند. آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا است.فاده جدا شوند ، عالی هستند.

قفسه فلزی انواع مختلفی دارد. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار است.فاده می شود. این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن وسایل مختلف است.فاده می شوند. بسته به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر