فروش قفسه فلزی در تهران

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


این سازه برای است.فاده بهینه از ارتفاع سالن طراحی شده است. که امکان ساخت سالن های طبقاتی را به ما می دهد. اگر کمی در این نوع سازه دقت کنیم در می یابیم که این سیستم از لحاظ هزینه و زمان بسیار با صرفه تر از سازه های ساختمانی می باشند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع سازه ها دارند امکان جابجایی و کوتاه و بلند کردن آن ها می باشد. یکی از مهمترین سازه های فلزی پیش ساخته، نیم طبقه مزنین است.. درصورتی‌که از بودجه کافی برخوردار هستید و چیدمان انبار شما نیز این امکان را می‌دهد، نیم‌طبقه مزنین یک گزینه ذخیره‌سازی مؤثر و کم‌مصرف است.. اساساً، نیم‌طبقه مزنین دومین (سومین یا چهارمین) طبقه‌ای است. که در بالای طبقه اصلی انبار ساخته می‌شود.

همین امر در مورد قفسه های مورد است.فاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی (Mil Specs) ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است.. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های است.اندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه است.اندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی است.اندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش).

یکی از مسائل مهمی که در انبارها برای جابجایی مواد و کالا باید در نظر گرفته شود، انتخاب مناسب ظروف نگهداری مواد و کالا است.. ظروف نگهداری مواد و کالا معمولا برای محافظت از کالاها در برابر آسیب های ناشی از جابجایی و حمل بکار می رود.  این نوع سیستم دارای انواع پالت  می باشد که کمک بسیار زیادی در نگهداری و حمل و نقل کالاها می‌کند. برخی از محصولات نیز پس از قرارگیری در پالت بر روی قفسه های فلزی قرار می گیرند.



( فروش ) های دیگر