فروش قفسه فلزی در جنوب تهران

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :


اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است.. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد است.فاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است. چند ضربه چکش لاستیکی است. و در جای خود قفل می شوند. جاذبه بقیه کارها را انجام می دهد.

قفسه بندی پویا یکی از جدید ترین و به روز ترین نوع سیستم های قفسه بندی صنعتی می باشد که با است.فاده از فناوری های الکتریکال و مکانیکال توانسته در رسیدن به اهداف صنایع و سازمان ها نقش بسیار مهمی داشته باشد. قفسه‌بندی پویا مشابه قفسه‌بندی ثابت است. با این تفاوت که این نوع قفسه فلزی برای نگهداری وسایل بیشتر در فضای کم طراحی‌شده‌اند. در سیستم‌های قفسه‌بندی پویا، قفسه‌های فلزی بر روی سیستم‌های ریلی نصب و راهروهای ثابت را از بین می‌برند و با دسترسی بیشتر موجودی، حتی در صورت کم بودن فضا، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند. ابعاد قفسه راک، قاب، قفل و کف پوش در انواع مختلفی ساخته می شود، همین امر باعث می شود قیمت قفسه راک در هر سایز متفاوت باشد.



( فروش ) های دیگر