مشاوره و اجرا قفسه فلزی در جنوب تهران

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


نمونه هایی از صنایعی که ممکن است. قفسه های انبار برای آنها موجود باشد عبارتند از: خدمات گاراژ و خودرو ، صنایع غذایی ، آموزش ، حمل و نقل مواد ، خدمات پستی ، مراقبت های بهداشتی ، بانکداری ، ارتش ، دولت ، ادارات ، تولیدات صنعتی و غیره.

همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..

این است.ان به دلیل مهارت بالا در ساخت قفسه های با کیفیت و مقاوم در انواع ابعاد توانسته است. با در دست داشتن آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا با شرکت های تجاری بسیار بزرگی وارد همکاری شود و بهترین نوع تولیدات خود را برای ایجاد فضایی مناسب  در انبار های مختلف ارائه داده است.. این امر در بالا بردن رزومه کاری آن ها نقش قابل توجهی ایفا می کند و باعث شده است. در سراسر ایران بتوانند بهترین طراحی و تولیدات خود را عرضه نمایند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر