فروش قفسه فلزی در دماوند

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ است.فاده می کند ، ممکن است. بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید. سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند. قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..



( فروش ) های دیگر