فروش قفسه فلزی در رودهن

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.

شهر رودهن به علت نزدیکی به جاده تهران- شمال (فیروزکوه و هراز) روزانه شاهد تردد هزار خودرو باربری، مسافربری و شخصی در این جاده می باشد و این تردد و ترافیک در آخر هفته و روزهای تعطیل افزایش می یابد و همین امر در افزایش درآمد ساکنین و رشد اقتصادی شهر تاثیر بسزایی داشته است..

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..


همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..

یکی از بزرگ ترین فواید است.فاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در حجم برای محیط های کم جا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید. است.فاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید.

در واقع این سیستم قفسه بندی صنعتی، یک پالت راک مخصوص می باشد ک تحمل بسیار زیادی دارد و می تواند بارهای سقف و دیوار را تحمل کند. یکی از انواع انبارهای تمام اتوماتیک، انبار خود سوله است. که از طریق آن می توان هزینه ساخت سوله برای نگهداری کالا و موجودی را کاهش داد. همچنین با است.فاده از این انبار می توان از کل فضای ایجاد شده توسط قفسه های فلزی به عنوان انبار برای ذخیره سازی بهره برد.



( فروش ) های دیگر