فروش قفسه فلزی در شمال تهران

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :


از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد است.فاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند. سایر الزامات است.اندارد قفسه بر اساس برنامه و مکان شما متفاوت است.. به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید است.انداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند. هر قفسه ذخیره سازی برای است.فاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای است.انداردهای FDA باشد.

امروزه دکوراسیون و طراحی آن نقش مهمی در زیبایی فضا ایفا می کند، یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به چیدمان اتاق ها و مغازه ها ساختن قفسه با سایز مناسب و جنس با کیفیت است.. از قفسه ها در ساخت و طراحی کمد دیواری، ویترین مغازه ها، قفسه های فروشگاه های زنجیره ای و انبار های کارخانه جات است.فاده می شود.

نمونه هایی از صنایعی که ممکن است. قفسه های انبار برای آنها موجود باشد عبارتند از: خدمات گاراژ و خودرو ، صنایع غذایی ، آموزش ، حمل و نقل مواد ، خدمات پستی ، مراقبت های بهداشتی ، بانکداری ، ارتش ، دولت ، ادارات ، تولیدات صنعتی و غیره.



( فروش ) های دیگر