مشاوره و اجرا قفسه فلزی در شهر جدید اندیشه

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


قفسه بندی پویا یکی از جدید ترین و به روز ترین نوع سیستم های قفسه بندی صنعتی می باشد که با است.فاده از فناوری های الکتریکال و مکانیکال توانسته در رسیدن به اهداف صنایع و سازمان ها نقش بسیار مهمی داشته باشد. قفسه‌بندی پویا مشابه قفسه‌بندی ثابت است. با این تفاوت که این نوع قفسه فلزی برای نگهداری وسایل بیشتر در فضای کم طراحی‌شده‌اند. در سیستم‌های قفسه‌بندی پویا، قفسه‌های فلزی بر روی سیستم‌های ریلی نصب و راهروهای ثابت را از بین می‌برند و با دسترسی بیشتر موجودی، حتی در صورت کم بودن فضا، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

با در دست داشتن لیست خود ، مدتی وقت بگذارید تا پروفایل های مربوط به مشخصاتی را که در این صفحه پست کرده ایم مرور کنید. خدمات و پیشنهادات محصول شرکت ها را مقایسه و بررسی کنید. سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس بگیرید. بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید. در نهایت ، تامین کننده خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید.

قفسه بندی صنعتی هم مانند تمام وسایل و دستگاه های دیگر مراحل ساخت مخصوص به خودشان را دارند. نوع قفسه بندی در انبارهای صنعتی برای نگهداری کالا و محصولات، یکی از مهم ترین نکات مورد توجه می باشد. در این بین قفسه دژپاد به دلیل دارا بودن است.حکام بالا، مورد توجه ویژه افراد حاضر در صنایع مختلف قرار گرفته است.. ازآنجاکه امروزه چندین دسته مختلف از سیستم‌های ذخیره‌سازی انبار در بازار وجود، لازم است. که قبل از تهیه این سیستم‌ها، با آن‌ها به‌خوبی آشنایی پیدا کنید و با کارشناسان حاضر در شرکت دژپاد مشورت کنید تا بتوانید با توجه به نیاز، قفسه فلزی مناسب انبار خود را تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر