فروش قفسه فلزی در شهر ری

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

قفسه بندی دینامیک سیستمی است. که از ریل ها یا غلتک های شیبدار برای لغزاندن پالت ها یا جعبه ها به سمت محل چیدن است.فاده می کند. قفسه‌های دینامیک که به عنوان قفسه‌بندی جریان گرانشی نیز شناخته می‌شوند، شامل سیستم‌های پس بک، سیستم‌های شاتل پالت و سیستم‌های زنده پالت می‌شوند. قفسه بندی دینامیک برای است.فاده از فضای موجود، انعطاف پذیر و ایده آل است. و آن را به سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای صاحبان انبار تبدیل می کند.

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( فروش ) های دیگر