مشاوره و اجرا قفسه فلزی در شهر ری

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.

یکی دیگر از مهم ترین فواید است.فاده از قفسه های فلزی این است. که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است. به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید.

شرکت های تولید کننده در است.ان اصفهان پیشگام در تولیدات صنایع فلزی از جمله قفسه های کارخانه جات،دفاتر اداری، شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک و انبارداری است.. این شرکت ها رقبای بسیاری دارند که در این زمینه برای رضایت مشتری و کیفیت تولیدات خود رقابت می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر